ضرورت شرکت در نمایشگاه چیست؟

نمایشگاه ها یک ابزار کسب و کار با نفوذ، انعطاف پذیر و بسیار مقرون به صرفه هستند به همان نسبت در تولید ثروت برای بنگاه های اقتصادی نقش عمده ای را بازی می کنند. در بازارهای نوظهور، نمایشگاه ها محرک اصلی توسعه صنعتی و تجاری هستند :
• نقش هدایت کنندگی در توسعه صنعتی و انتقال تکنولوژی
• تقویت صنعت منطقه ای و ملی
• تحریک سرمایه گذاری خارجی در صنعت و زیرساخت ها
نمایشگاه یکی از موثرترین رسانه ها برای ایجاد و حفظ روابط مشتری در عصر دیجیتال به شمار می رود و تنها مسیر ارتباطی است که خریداران، فروشندگان و محصولات هر 3 در یکجا گرد هم می آیند.
• 60٪ از بازدیدکنندگان به طور خاص برای دیدن محصولات و خدمات جدید می آیند،
• 45٪ برای اطلاعات می آیند،
• 35٪ به روز نگه داشتن فناوری،
• 20٪ برای برقراری ارتباط با صاحبین سایر کسب و کارها.

خریدارن به سمت شما می آیند

بازدید کنندگان نمایشگاه برخلاف گیرنده های منفعل پیام های فروش و بازاریابی شما، فعال هستند. آن ها تصمیمات آگاهانه ای برای شرکت در نظر می گیرند و زمان با ارزش برای انجام این کار را کنار می گذارند. بسیاری از آن ها مشخص و تأثیرگذار هستند که ممکن است در فضایی غیر از فضای نمایشگاهی شناسایی آن ها غیر ممکن باشد.

بستر فروش بی نظیر

ملاقات خریدار و فروشنده در محیطی به غیر از محیط کاری هر دو امکان ایجاد روابط دوطرفه پایدار را برایشان ایجاد میکند که می تواند اعتماد طرفین را افزایش دهد.

فضایی برای ورود به بازار

نمایشگاه ها یک پلت فرم به رسمیت شناخته شده برای محصولات جدید و یک زمان بسیار کارآمد برای نگه داشتن روز با آخرین نوآوری است.